tisdag -.-

helloo !

har inte haft tiden till att uppdatera sorry ! :*
Har varit hos älsk nu de två senaste dagarna !
I söndes jobbade jag och det gick fint , vänta bara till på söndag när jag ska jobba där igen och det är julskyltning i stan sjuuuukt mycket det kommer vara att göra :)
Annars har det inte hänt så mycket, myst med mammsen igår på stan och så vid middagtid.
I morgon väntar mitt kära jobb på mig, sen får jag se vad jag ska göra antagligen hem och ta det lugnt får se.
jobbar bara till halv 3 i morgon så härlig dag !

OOOH idag kom lööönen ! och jag har faktiskt inte rört den än mer än att jag har lagt det på räkningar :/ det suger men sånt är det.
Snart slinga håret ! alltså som jag längtar !
och snart åker mammsen och ola till karibien de gottegrisarna, ska kryssa där i en vecka. så blir att rolf och lena är hemma hos oss då ! Mysigt värre :*

Ja ...  jag är jävligt trött på er här hemma .. orkar inte att ni alltid ska gnälla så fort man visar sig.
jag pallar inte bo här mer om det ska vara såhär, allvarligt jag är här kanske 5 ggr i månaden och alltid är det ngt. nu får man inte röra sin lillebror för jag kan ju "bära" på den jävla influensan och jag vill egentligen inte ta den sprutan bara så onödigt om man nu mår dåligt och skit när jag nu ska jobba sjukt mycket...
men man är ju "ego" om man inte tar den som dom utttrycker sig och drar bort elias från mig.. pallar inte , :@
seriöst, det är inte normalt !
då kan han inte vistas ute fär där sprider det sig också !

men i alla fall så ringde jag vårdcentralen så jag ska kanske ta den i veckan...
pallar inte mer...


nu ska jag ta och hänga in lite rena kläder i min garderob ! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0