söndag

ni kan för det första börja med att lyssna på en sjukt bra låt :)





Idag har jag jobbat jobbat och jobbat, det var väldigt lugnt. Jag och stephani hade det sjukt trevligt !
Skrattade och hade oss, inte så mycket kunder men alltid några :*
Stor städ på söndagar också på jobb vilket suger :/ men måste göras.
Körde till jobb idag, så var hemma sen runt halv 7 tiden. Åt när jag kom hem sen städade jag av mitt rum var ganska rent men damma och tog igenom rummet med dammsugaren.
Nu blir det lite tv och sånt mys, sen krypa ner i sängen tror jag för jag är rätt så trött. Men först blir det duschen, stinker bara stekos ! :/ uuuaah.
Ha det så fint, i morgon är man ledig + att jag ska till mamma så åker med pappa in till stan på morgonen så slipper jag ta bussen dit sen.
Så det blir att dra upp runt 6 men sen kallar sängen direkt !

Ha det bra ! Puss & Kram
<3

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Sjukt söt tjej du var :)



Pratar gärna med dig mer om du har lust =) Som kompis bara så klart. =)

2009-11-16 @ 05:14:05
Postat av: Anonym

vem fan e du sebastian? lust o snacka lite med mig först som "vänn" såklart

2009-11-18 @ 00:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0