lördag- söndag

Heeej sötisar !

Det har varit sjukt mycket ikväll, eller ja rättare sagt hela dagen.
Vaknade och gick upp runt 9 tiden fixade mig  och tog bussen till stan, fick sticka hem om mamma och hämta jobb kläder, skulle jobba på Petters idag , gick fint sjukt mycket att göra kunde jag tycka men det gick :*
Efter jobb var det bara att ta bussen hem (sov hela vägen) in i duschen snabbt, sen ta bilen till ä-holm där jag skulle hämta farmor och farfar och faster, som skulle på middag hos oss, det gick bra!
Sen var vi här och åt och hade trevligt och mysigt :)
Sen fick jag köra hem dom igen, gick bra även om det var jobbigt väder.
Fick pengar också tack <3
Så nu är jag sjukt trött, i morgon blir det Petters igen KOM OCH ÄT ! :D
helsingborgs bästa hamburgare och korvar och allt ;D

Så ha det bra !
Ta hand om er <3
Puss & Mys <3


musik på datorn och en skön natt väntar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0