heeej :D

hoppas inte ni gett upp hoppet om att läsa här !
Igår orkade jag verkligen inte med blogg.
Jag jobbade sen var jag verkligen helt slut på eftermiddagen och hela kvällen!
Även idag har jag jobbat, 13.30-21 så har inte varit hemma så länge, men har ätit osv.
Nu tänkte jag snart lägga mig under täcket ensam :( För min babe är med kompisar och jag orkar inte hitta på något annat heller ikväll. I morgon lördag = SOVMORGON !
Efter min kära sovmorgon blir det att städa rummet lite och så, sen återstår det att se vad som händer. jobbar på söndag men inte i höganäs utan på Petters !
Så på söndag ska ni inte ha andra tankar än att komma och handla hos mig :)
Åh nu vill jag ha lön, jag vill åka till malmö och shoppa, vilket är förbjudet för mig nu, det har jag gjort alldeles för mycket:(
Så jag ska spara till julklappar och slinga håret :D
Sen blir det en ny plattång för min del nästa månad kan jag tro också för det behöver jag ! mitt hår slits sönder annars snart av denna jag har :(
och det vill jag inte ! så det får bli att skaffa en ny :*
babe ska få ha min gamla för hans suger verkligen ;P eller vad säger du ?<3
och resten sparas till att reeeesa med min älskling !
ska verkligen spara mina löner nu, inte shoppa upp dem på onödigt skit ;)

SNART ÄR DET MÅNDAG = NEW MOON iiiih som jag längtar !!

Nu är det sovdags ! Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0