godnatt

Det har varit en konstig kväll så känner jag ska gå och lägga mig nu, i morgon blir det upp vid halv 9 tiden. Ska dra ner och ta en 25 minutare :*
Det behövs! Sen får jag se vad som händer, har inga planer faktiskt .
Vill inte vara en människa som sover bort sitt liv :/ , jag jobbar dock men de dagar man är ledig, jag vill inte sova bort de då ;p
Ska ta och söka några jobb också, även om jag redan har så kan det alltid bli något annat man får :)

Tyvärr får ni ingen bild på mina mysisbyxor, fråns i morgon kanske för jag hittade inte sladden :(
Kanske ni får se dom i morgon om ni ser mig ute i stan ;p

Ha det bra soov så gott !

puss & mys <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du söker lite förmycket uppmärksamhet.... tänk lite

2009-11-18 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0