du är för fin !

Ja nu har man ätit, det var helt okej haha !
Ja vad kan man tänka om det är jag som lagar den som aldrig lagar mat haha !

Gud är hur seg som helst, kollar ga nu.
Blir kanske lite chips sen, men först duschen. Tänkte lägga mig i solariet men får bli i morgon när man vaknat.
Kan inte vara en blekis alltid, gud nu vill jag bara utomlands bort här ifrån ett tag.

Älskar att vara brun, man känner sig mycket frächare eller ?!

I morgon händer;

[ ] Sola

[ ] Arbetsförmedlingen, och påminna dom att jobben jag har kan jag inte klara mig på alltid.

[ ] Hämta Sebastian

[ ] Hemlis, Seb kanske läser och då ska jag inte säga ngt.

[ ] Ännu en hemlis :*


nyfikna kanske, men det får ni veta i morgon !

Pratade nyss med Maria , usch ! Tycker så synd om er :*
Nej nu kallar duschen, förresten skoj att det blir mer och mer läsare, kul med kommentarer och så !

Ta hand om er ! Puss & Kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0